Geboekt! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ShirleyKasidin - WaarBenJij.nu Geboekt! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ShirleyKasidin - WaarBenJij.nu

Geboekt!

Door: Shirley

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2015 | Nederland, Rotterdam

Geboekt! Mijn reis naar Thailand ... Na enorm onderzoek te hebben verricht -welke touroperator? groepsreis? of toch singlesreis? welke periode? welk programma?- heb ik eindelijk mijn keus kunnen maken. Het wordt een 15-daagse rondreis, mét een groep, in Noord-Thailand, waarbij je begint en eindigt in Bangkok. En vanuit Bangkok in mijn eentje verder doorreizen, twee weken lang. Waar naartoe? Nog steeds geen idee ... Heel veel eilanden hebben al de revue gepasseerd ... in mijn hoofd weliswaar ... Gelukkig heb ik nog een half jaar om erover na te denken ....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 27 Mei 2015
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 810

Voorgaande reizen:

07 November 2015 - 05 December 2015

Thailand experience

Landen bezocht: